آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
شامپو سنستیو آلسینا-pic1

شامپو سنستیو آلسینا

شامپو سنستیو آلسینا

شامپو ضد التهاب، حساسیت و خارش، مناسب موهای کاشته شده، حساس و حتی اطفال/ پر فروش ترین شامپو آلسینا در ایران، دارای قابلیت چربی زدایی مناسب در عین ملایم بودن فرمولاسیون/ حاوی آلوئه، ویتامین C، ویتامین E، آنزیم های ضد التهابی، روی، سلنیوم،بیزابولول و آلانتوئین.

معجزه آلوئه ورا:

محصول حاوی آلورئه ورا برای انواع مختلف موها نظیر خشک، نازک، چرب و معمولی مناسب است. تاثیرات مختلف این گیاه به محتویات شیرابه آن و نسبت ترکیبات موجود در آن بستگی دارد. عصاره این گیاه جادویی حاوی حدودا 100 ماده مغذی و برخی آنزیم های مفید است. این آنزیم ها رشد موهای جدید را تحریک کرده و سرعت جریان خون را افزایش می دهد بنابراین آلوئه ورا به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش عمر و رشد موها شناخته می شود. وجود ویتامین B و زینک در آلوئه ورا سبب می شود تا از آن به عنوان فاکتور رشد و تقویت موها عمدتاًدر تهیه شامپوها استفاده شود. گیاه آلوئه ورا سلول های پوست سر را سالم و متعادل نگه می دارد، لذا بستر مناسب تری جهت رشد موها فراهم می نماید. به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجادشوره سر می گردد. این گیاه برای کنترل عفونت های قارچی مثل بیماری کچلی نیز مفید است. آلوئه ورا برای رشد و تقویت مو، ایجاد نرمی و براقیت کاهش حساسیت و خارش، کنترل ریزش مو و درمان خشکی مو بسیار مناسب است.



سایز فرآورده:

250 میلی لیتر



نحوه مصرف:

کمی از شامپو را روی موهای خیس مالش دهید سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

در صورت نیاز تکرار نمایید.



توضیحات:

کمپانی دکتر ولف آلمان یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت های تولیدی محصولات دارویی و فرآورده های درمانی – تخصصی بهداشتی (Cosmeceuticals) آلمان است که در سال 1905 میلادی در شهر بیلفلد تاسیس شده است. در کنار دانش و تجربه حاصل از بیش از یک قرن فعالیت تحقیقاتی و تولیدی، این کمپانی تمام محصولات با کیفیت خود را مدیون درماتولوژیست ها و داروسازانی است که سالها در راه توسعه علم و پیشرفت درمان ها و فرمول های جدید برای انواع مشکلات پوست و مو کوشیده اند. کمتر پزشک، داروساز داروخانه ای در کشور آلمان یافت می شود که از محصولات با کیفیت این کمپانی قدیمی و معتبر بی اطلاع باشد.

تمام مواد و ترکیبات به کار گرفته شده در محصولات دکتر ولف بارها و بارها تست شده اند تا کاملاً با هم و با طبیعت بدن سازگار باشند. در محصولات این کمپانی ترکیبات فعال طبیعی بسیاری مانند کراتین، آلانتوئین، بیزابولول، عصاره ها و روغن های گیاهی، مواد معدنی و ویتامین ها یافت می شود که بر پایه اعتقاد کمپانی به "درمان مدرن با استفاده از پیشینه سنت" فرموله شده اند.

در کنار آلسینا، از جمله برندهای دیگر این کمپانی می توان به آلپسین، پلانتور، لینولا، آکنه اتک و واژیسان اشاره نمود که در ایران نیز جزء برندهای شناخته شده، علمی و کاملاً تخصصی طبقه بندی می گردند.


آگهی دهنده: silvia
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خوزستان - بندر ماهشهر - لوازم شوینده و بهداشتی در بندر ماهشهر
آدرس: ماهشهر-ناحیه صنعتی-بازار ناحیه-خیابان مسجد جامع-فروشگاه سیلویا
قیمت: 55000
به روز شده در:۱۳۹۵/۳/۱۰
بازدید: 606 بار
ایمیل: